Betingelser
Tilbagebetalingspolitik
Vi hos Slibebutikken stræber efter at tilbyde produkter af høj kvalitet og en positiv indkøbsoplevelse for vores kunder. Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit produkt, har vi en retur- og tilbagebetalingspolitik for at sikre din tilfredshed.
14 dages tilfredshedsgaranti:
Vi er overbeviste om, at du vil elske de produkter, du køber hos Slibebutikken. Derfor tilbyder vi en 14 dages tilfredshedsgaranti. Hvis du af en eller anden grund ikke er 100% tilfreds med dit produkt, har du ret til at returnere det til os inden for 14 dage fra det tidspunkt, kunden modtager forsendelsen.
Leverering:
Alle bestillinger sendes næstkommende hverdag efter at din ordre er lagt. Leveringstiden er normalt 3–5 hverdage fra det tidspunkt, hvor pakken sendes. Vær opmærksom på, at leveringstiden kan variere med et par dage i kvartal 4, da PostNord ofte har ekstra meget at håndtere i denne periode.
Returnering af produkt:
Før du returnerer et produkt, beder vi dig kontakte vores kundeservice. Vi vil guide dig gennem returprocessen og give dig instruktioner om, hvor du skal sende produktet til returnering.
Du er ansvarlig for at dække omkostningerne til returfragt for at sende varen tilbage. Bemærk venligst, at omkostninger til returfragt ikke vil blive refunderet. Hvis en tilbagebetaling godkendes, vil omkostningerne til returfragten blive fratrukket den samlede tilbagebetaling.
Tilbagebetaling:
Når vi har modtaget og godkendt din returnering, vil tilbagebetalingen blive behandlet. Bemærk venligst, at det kan tage op til et par arbejdsdage, før tilbagebetalingen vises på din bankkonto. Du vil også modtage en e-mail fra os, når tilbagebetalingen er gennemført.
Kontaktinformation:
Hvis du har spørgsmål eller ønsker at gennemføre en returnering, bedes du kontakte vores kundeservice på følgende måde:
E-mail: slibebutikken@gmail.com
Vores kundeservicemedarbejdere står klar til at hjælpe dig i vores normale arbejdsdage. Tak for at være en værdsat kunde hos slibebutikken!